文献
J-GLOBAL ID:202002228964199964
整理番号:20A0493201
学習管理システムの有効性に対するヒューマンファクタの影響に対するフレームワーク【JST・京大機械翻訳】
A Framework for the Impact of Human Factors on the Effectiveness of Learning Management Systems
著者 (4件):
Alomari Majdi M.
(Electrical Engineering Department, Australian College of Kuwait (ACK), Safat, Kuwait)
,
El-Kanj Hania
(Electrical Engineering Department, Australian College of Kuwait (ACK), Safat, Kuwait)
,
Alshdaifat Nafesah I.
(JoVision, Hamburg, Germany)
,
Topal Ayse
(Faculty of Economics and Administrative Sciences, Nigde Omer Halisdemir University, Nigde, Turkey)
資料名:
IEEE Access
(IEEE Access)
巻:
8
ページ:
23542-23558
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2422A
ISSN:
2169-3536
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)