文献
J-GLOBAL ID:202002229475947160
整理番号:20A1752472
異なる教育スタイルは,夏季割当に関する学生の学習に影響を及ぼすか?【JST・京大機械翻訳】
Do different instructional styles affect students’ learning on summer assignments?
著者 (6件):
Chen Li
(Kyushu University,Graduate School of Human-Environment Studies,Fukuoka,Japan)
,
Xu Yufan
(Kyushu University,Graduate School of Human-Environment Studies,Fukuoka,Japan)
,
Geng Xuewang
(Kyushu University,Graduate School of Human-Environment Studies,Fukuoka,Japan)
,
Ogata Hiroaki
(Kyoto University,Academic Center for Computing and Media Studies,Kyoto,Japan)
,
Shimada Atsushi
(Kyushu University,Faculty of Information Science & Electrical Engineering,Fukuoka,Japan)
,
Yamada Masanori
(Kyushu University,Faculty of Arts and Science,Fukuoka,Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2020
号:
ICALT
ページ:
158-160
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)