文献
J-GLOBAL ID:202002229538314045
整理番号:20A2397289
協調的トピック回帰モデルによる雇用者ブランド評価の強化【JST・京大機械翻訳】
Enhancing Employer Brand Evaluation with Collaborative Topic Regression Models
著者 (6件):
Lin Hao
(School of Economics and Management, Beihang University, Beijing, China)
,
Zhu Hengshu
(Talent Intelligence Center, Baidu Inc., Beijing, China)
,
Wu Junjie
(School of Economics and Management, Beihang University, China and Beijing Advanced Innovation Center for Big Data and Brain Computing, Beihang University, Beijing, China)
,
Zuo Yuan
(School of Economics and Management, Beihang University, Beijing, China)
,
Zhu Chen
(Talent Intelligence Center, Baidu Inc., Beijing, China)
,
Xiong Hui
(Management Science and Information Systems Department, Rutgers University, Newark, NJ, USA)
資料名:
ACM Transactions on Information Systems
(ACM Transactions on Information Systems)
巻:
38
号:
4
ページ:
1-33
発行年:
2020年
JST資料番号:
H0971A
ISSN:
1046-8188
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)