文献
J-GLOBAL ID:202002229668510551
整理番号:20A2223951
オープンエンドワークシートで支援された質問学習法が定量的推論と自己感情に及ぼす影響【JST・京大機械翻訳】
The Influence of Inquiry Learning Method Aided by Open Ended Worksheet Towards Quantitative Reasoning and Self-Esteem
著者 (3件):
Arisujati N W
(SMA Negeri 1 Selemadeg, Jalan Gelogor Bajera, Selemadeg, Bali, Indonesia)
,
Sariyasa
(Ganesha University of Education, Jl. Udayana No.11 Singajara, Bali, Indonesia)
,
Suweken G
(Ganesha University of Education, Jl. Udayana No.11 Singajara, Bali, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1503
号:
1
ページ:
012009 (6pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)