文献
J-GLOBAL ID:202002232667505117
整理番号:20A2150720
計算機シミュレーション学生の創造的思考スキルによりサポートされた問題ベース学習の効果【JST・京大機械翻訳】
The effect of problem based learning supported by computer simulation student’s creative thinking skills
著者 (6件):
Simajuntak M P
(Science Education, State University of Medan, Indonesia)
,
Marpaung N
(Science Education, State University of Medan, Indonesia)
,
Barus P
(Physics Education, State University of Medan, Indonesia)
,
Lestari R I
(Physics Education, State University of Medan, Indonesia)
,
Nova B
(Science Education, State University of Medan, Indonesia)
,
Ompusunggu E
(Science Education, State University of Medan, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1567
号:
3
ページ:
032071 (6pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)