文献
J-GLOBAL ID:202002233225682672
整理番号:20A2057969
シンボリック関係の伝達:情報を評価し創造するための子供の能力【JST・京大機械翻訳】
Conveying symbolic relations: Children’s ability to evaluate and create informative legends
著者 (3件):
Astle-Rahim Andrea
(Department of Psychology, Carleton University, Ottawa, Ontario K1S 5B6, Canada)
,
Kamawar Deepthi
(Department of Psychology, Carleton University, Ottawa, Ontario K1S 5B6, Canada)
,
Kamawar Deepthi
(Department of Cognitive Science, Carleton University, Ottawa, Ontario K1S 5B6, Canada)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
200
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)