文献
J-GLOBAL ID:202002235944111407
整理番号:20A2217623
オンライン有機化学準備コースにおける巻き込み法は学生の自己効力感に関係がある【JST・京大機械翻訳】
Exploring how enrolling in an online organic chemistry preparation course relates to students’ self-efficacy
著者 (5件):
Zhou Ninger
(School of Education, University of California, Irvine, Irvine, CA, USA)
,
Fischer Christian
(Hector Research Institute of Education Sciences and Psychology, University of Tuebingen, Tuebingen, Germany)
,
Rodriguez Fernando
(School of Education, University of California, Irvine, Irvine, CA, USA)
,
Warschauer Mark
(School of Education, University of California, Irvine, Irvine, CA, USA)
,
King Susan
(Department of Chemistry, University of California, Irvine, Irvine, CA, USA)
資料名:
Journal of Computing in Higher Education
(Journal of Computing in Higher Education)
巻:
32
号:
3
ページ:
505-528
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4555A
ISSN:
1042-1726
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)