文献
J-GLOBAL ID:202002236326797195
整理番号:20A2154559
生鮮製品の消費者選択に及ぼす顧客評価の影響:状態選好実験アプローチ【JST・京大機械翻訳】
The impact of customer ratings on consumer choice of fresh produce: A stated preference experiment approach
著者 (4件):
He Chenyi
(eBay, 2025 Hamilton Avenue, San Jose, California, 95125, USA)
,
Shi Lijia
(Wyndham Destinations, 6277 Sea Harbor Drive, Orlando, FL, 32821, USA)
,
Gao Zhifeng
(Food and Resource Economics Department, University of Florida, Gainesville, Florida)
,
House Lisa
(Food and Resource Economics Department, University of Florida, Gainesville, Florida)
資料名:
Canadian Journal of Agricultural Economics
(Canadian Journal of Agricultural Economics)
巻:
68
号:
3
ページ:
359-373
発行年:
2020年
JST資料番号:
W1959A
ISSN:
0008-3976
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)