文献
J-GLOBAL ID:202002238242929191
整理番号:20A1026730
仮想ブランドコミュニティによるオープンイノベーションの実装:半導体産業における事例研究分析【JST・京大機械翻訳】
Implementing open innovation through virtual brand communities: A case study analysis in the semiconductor industry
著者 (3件):
Elia Gianluca
(University of Salento, Department of Engineering for Innovation, Lecce, Italy)
,
Messeni Petruzzelli Antonio
(Polytechnic University of Bari, Department of Mechanics, Mathematics, and Management, Bari, Italy)
,
Urbinati Andrea
(LIUC University Cattaneo, School of Industrial Engineering, Castellanza (Varese), Italy)
資料名:
Technological Forecasting and Social Change
(Technological Forecasting and Social Change)
巻:
155
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
H0572B
ISSN:
0040-1625
CODEN:
TFSCB3
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)