文献
J-GLOBAL ID:202002238386486568
整理番号:20A1632986
インドネシアの大学におけるE-Learning Succesモデルのための開発概念モデルと検証装置:指導者の活動と動機付けの影響【JST・京大機械翻訳】
Development Conceptual Model and Validation Instrument for E-Learning Succes Model at Universities in Indonesia: Perspectives influence of Instructor’s Activities and Motivation
著者 (5件):
Titan
(BINUS Online Learning, Bina Nusantara University,Information Systems Department,Jakarta,Indonesia,11480)
,
Fernando Erick
(School of Information Systems, Bina Nusantara University,Information Systems Department,Jakarta,Indonesia,11480)
,
Murad Dina Fitria
(BINUS Online Learning, Bina Nusantara University,Information Systems Department,Jakarta,Indonesia,11480)
,
Warnars Harco Leslie Hendric Spits
(BINUS Graduate Program - Doctor of Computer Science, Bina Nusantara University,Computer Science Department,Jakarta,Indonesia,11480)
,
Oktriono Kristianus
(Language Center, Faculty of Humanities, Bina Nusantara University,Jakarta,Indonesia,11480)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
AIT
ページ:
1-6
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)