文献
J-GLOBAL ID:202002240263634288
整理番号:20A2247201
Hubristic pride & prejudice:ネガティブな口蹄に対するハブリスティック・プリドの効果【JST・京大機械翻訳】
Hubristic pride & prejudice: The effects of hubristic pride on negative word-of-mouth
著者 (4件):
Septianto Felix
(University of Queensland Business School, Colin Clark Building, 39 Blair Dr, St Lucia QLD 4067, Australia)
,
Northey Gavin
(Griffith University, Gold Coast Campus, Parklands Drive, Southport, QLD 4222, Australia)
,
Chiew Tung Moi
(Universiti Malaysia Sabah, Jalan UMS, 88400 Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia)
,
Ngo Liem Viet
(University of New South Wales, School of Marketing, Sydney, NSW 2052, Australia)
資料名:
International Journal of Research in Marketing
(International Journal of Research in Marketing)
巻:
37
号:
3
ページ:
621-643
発行年:
2020年
JST資料番号:
A0376C
ISSN:
0167-8116
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)