文献
J-GLOBAL ID:202002241492883012
整理番号:20A1019073
生物学における混合学習環境のための自動項目生成の技術的側面:植物学と遺伝学の分野からの2つの事例研究の分析【JST・京大機械翻訳】
Technical Aspects of Automated Item Generation for Blended Learning Environments in Biology: An Analysis of Two Case Studies from the Fields of Botany and Genetics
著者 (6件):
Timm Justin
( University of Duisburg-Essen, Biology Education, Universitaetsstrasse 5, 45141 Essen, Germany)
,
Otto Benjamin
( University of Duisburg-Essen, paluno - The Ruhr Institute for Software Technology, 45127 Essen, Germany)
,
Schramm Thilo
( University of Duisburg-Essen, Biology Education, Universitaetsstrasse 5, 45141 Essen, Germany)
,
Striewe Michael
( University of Duisburg-Essen, paluno - The Ruhr Institute for Software Technology, 45127 Essen, Germany)
,
Schmiemann Philipp
( University of Duisburg-Essen, Biology Education, Universitaetsstrasse 5, 45141 Essen, Germany)
,
Goedicke Michael
( University of Duisburg-Essen, paluno - The Ruhr Institute for Software Technology, 45127 Essen, Germany)
資料名:
i-com
(i-com)
巻:
19
号:
1
ページ:
3-15
発行年:
2020年
JST資料番号:
W3788A
ISSN:
1618-162X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)