文献
J-GLOBAL ID:202002241832994212
整理番号:20A0375439
人間工学的アプローチによる知的指導システムを用いたeラーニングの開発(Uin Syarian Hidayatullah Jakartaにおける事例研究)【JST・京大機械翻訳】
The Development of E-Learning with Intelligent Tutoring System through Anthropological Approach (A Case Study at UIN Syarif Hidayatullah Jakarta)
著者 (6件):
Subchi Imam
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of History of Islamic Civilization,Jakarta,Indonesia)
,
Suparta Mundzier
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of Islamic Education,Jakarta,Indonesia)
,
Zulkifli
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of Department of Sociology,Jakarta,Indonesia)
,
Masruroh Siti Ummi
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of Informatics,Jakarta,Indonesia)
,
Rozi Nurul Faizah
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of Informatics,Jakarta,Indonesia)
,
Nuraeni Neng Sri
(Universitas Islam Negeri Syarif Hldayatullah,Department of Social Science & Education,Jakarta,Indonesia)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
CITSM
ページ:
1-6
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)