文献
J-GLOBAL ID:202002241847621168
整理番号:20A2235376
整理行動を確実にする最も効果的な方法の決定:口頭指導,ポスター,およびロボットを使用したリマインダーの効果の比較
Determining the Most Effective Way of Ensuring a Tidying-Up Behavior: Comparison of Effects of Reminders Using Oral Instruction, Posters, and Robots
著者 (2件):
Ogasawara Akihiro
(Tohoku Gakuin University)
,
Gouko Manabu
(Tohoku Gakuin University)
資料名:
Journal of Advanced Computational Intelligence and Intelligent Informatics
(Journal of Advanced Computational Intelligence and Intelligent Informatics)
巻:
24
号:
4
ページ:
543-548(J-STAGE)
発行年:
2020年
JST資料番号:
F1398A
ISSN:
1343-0130
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)