文献
J-GLOBAL ID:202002241873899436
整理番号:20A1538989
教室の談話の分析からのアメリカと日本の主流科学と工学コンテクストの間の文化的差異の証拠【JST・京大機械翻訳】
Evidence of cultural differences between American and Japanese mainstream science and engineering contexts from analysis of classroom discourse
著者 (3件):
Kunioshi Nilson
(Graduate School of Creative Science and Engineering, Waseda University, Tokyo, Japan)
,
Noguchi Judy
(Kobe Gakuin University)
,
Tojo Kazuko
(Osaka Jogakuin University)
資料名:
European Journal of Engineering Education
(European Journal of Engineering Education)
巻:
44
号:
4
ページ:
535-544
発行年:
2019年
JST資料番号:
A0198B
ISSN:
0304-3797
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)