文献
J-GLOBAL ID:202002242226095741
整理番号:20A0339801
温度と熱の対象物質における学生活動を増加させるための問題ベース学習(PBL)の応用【JST・京大機械翻訳】
Application of problem based learning (PBL) to increasing student activity in the subject matter of temperature and heat
著者 (3件):
Yovianda Feggy
(Physics Department, Faculty of Mathematics and Science, Universitas Negeri Medan, Indonesia)
,
Juliani Rita
(Physics Department, Faculty of Mathematics and Science, Universitas Negeri Medan, Indonesia)
,
Amri Hasibuan Khoirul
(MAN Binjai, Binjai, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1317
号:
1
ページ:
012157 (7pp)
発行年:
2019年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)