文献
J-GLOBAL ID:202002244372843191
整理番号:20A0646727
組織購買の事前決定段階におけるインセンベントおよび非インカンベント販売者の相談【JST・京大機械翻訳】
Incumbent and non-incumbent salesperson consultation in the pre-decision stage of organizational purchasing
著者 (4件):
Bonney Leff
(Florida State University, College of Business, Rovetta Business Annex, Room 307, Tallahassee 32306, Florida, United States of America)
,
Hochstein Bryan
(Culverhouse College of Business, University of Alabama, 164 Alston Hall, Tuscaloosa, AL 35487, United States of America)
,
Christenson Brett
(Culverhouse College of Business, University of Alabama, 134 Alston Hall, Tuscaloosa, AL 35487, United States of America)
,
Chefor Ellis
(Assistant Professor of Marketing lIlinois State University Campus Box 5590I Normal, IL 61790-5590)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
85
ページ:
152-166
発行年:
2020年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)