文献
J-GLOBAL ID:202002247061788275
整理番号:20A1115604
理学療法実践ツールの評価は,学部学生における学生成績の臨床的および専門的次元の情報評価を提供する: 縦断的妥当性および信頼性研究【JST・京大機械翻訳】
The Assessment of Physiotherapy Practice tool provides informative assessments of clinical and professional dimensions of student performance in undergraduate placements: a longitudinal validity and reliability study
著者 (4件):
Reubenson Alan
(School of Physiotherapy and Exercise Science, Curtin University, Perth, Australia)
,
Ng Leo
(School of Physiotherapy and Exercise Science, Curtin University, Perth, Australia)
,
Gucciardi Daniel F
(School of Physiotherapy and Exercise Science, Curtin University, Perth, Australia)
,
Gucciardi Daniel F
(Physical Activity and Well-being Research Group, Curtin University, Perth, Australia)
資料名:
Journal of Physiotherapy
(Journal of Physiotherapy)
巻:
66
号:
2
ページ:
113-119
発行年:
2020年
JST資料番号:
W3171A
ISSN:
1836-9553
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)