文献
J-GLOBAL ID:202002247636650879
整理番号:20A0716408
ASDを持つ若者によるビデオモデル化とビデオ促進の比較【JST・京大機械翻訳】
A Comparison of Video Modeling and Video Prompting by Adolescents with ASD
著者 (4件):
Thomas Erika M.
(Department of Applied Behavior Analysis, Caldwell University, Caldwell, NJ, USA)
,
DeBar Ruth M.
(Department of Applied Behavior Analysis, Caldwell University, Caldwell, NJ, USA)
,
Vladescu Jason C.
(Department of Applied Behavior Analysis, Caldwell University, Caldwell, NJ, USA)
,
Townsend Dawn Buffington
(Institute for Educational Achievement, New Milford, NJ, USA)
資料名:
Behavior Analysis in Practice
(Behavior Analysis in Practice)
巻:
13
号:
1
ページ:
40-52
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4087A
ISSN:
1998-1929
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)