文献
J-GLOBAL ID:202002248399670387
整理番号:20A2283478
混合学習における大学生の自律学習行動:動機付け,自己効力感および学習不安の学習【JST・京大機械翻訳】
College Students’ Autonomous Learning Behavior in Blended Learning: Learning Motivation, Self-Efficacy, and Learning Anxiety
著者 (5件):
Bai Xue
(Central China Normal University, China)
,
Wang Xuan
(Central China Normal University, China)
,
Wang Jixin
(Central China Normal University, China)
,
Tian Jun
(Central China Normal University, China)
,
Ding Qing
(Central China Normal University, China)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2020
号:
ISET
ページ:
155-158
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)