文献
J-GLOBAL ID:202002248797882529
整理番号:20A0224132
MOOCSを越えたディジタル文化遺産の調査:一般的インタフェイスの設計,使用,効率【JST・京大機械翻訳】
Exploring Digital Cultural Heritage beyond MOOCs: Design, Use, and Efficiency of Generous Interfaces
著者 (4件):
Miyakita Goki
(Keio University,Research Institute for Digital Media and Content,Yokohama,Japan)
,
Arima Shun
(Keio University,Graduate School of Media Design,Yokohama,Japan)
,
Yasui Motoki
(Keio University Press,Tokyo,Japan)
,
Okawa Keiko
(Keio University,Graduate School of Media Design,Yokohama,Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
LWMOOCS
ページ:
42-46
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)