文献
J-GLOBAL ID:202002251013966952
整理番号:20A2150930
科学学習における学生の科学コミュニケーションの展望:メーカー空間STEM学習アプローチの開発における機会【JST・京大機械翻訳】
Perspective of students’ science communication in science learning: opportunity in developing makerspace STEM learning approach
著者 (3件):
Miranti H
(Students of the Natural Science Teaching Graduate Program, FKIP, University of Lampung, Jl. Prof. Dr. Sumantri Brojonegoro, Bandar Lampung 35145, Indonesia)
,
Abdurrahman
(Teaching Staff of the Natural Science Teaching Graduate Program, University of Lampung, Jl. Prof. Dr. Sumantri Brojonegoro, Bandar Lampung 35145, Indonesia)
,
Hasnunidah N
(Teaching Staff of the Natural Science Teaching Graduate Program, University of Lampung, Jl. Prof. Dr. Sumantri Brojonegoro, Bandar Lampung 35145, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1572
号:
1
ページ:
012049 (8pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)