文献
J-GLOBAL ID:202002251400332206
整理番号:20A2150839
職業高校における工学スキルプログラムでのNGSS指向学習の実施:学生の認知および精神運動プロファイルの分析【JST・京大機械翻訳】
The implementation of NGSS-oriented learning at engineering skill programs in a vocational high school: analysis of students’ cognitive and psychomotor profiles
著者 (3件):
Lia R M
(Educational Research and Evaluation, Graduate School, Universitas Negeri Semarang, Indonesia)
,
Rusilowati A
(Educational Research and Evaluation, Graduate School, Universitas Negeri Semarang, Indonesia)
,
Isnaeni W
(Educational Research and Evaluation, Graduate School, Universitas Negeri Semarang, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1567
号:
4
ページ:
042085 (8pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)