文献
J-GLOBAL ID:202002252383059803
整理番号:20A2145580
農村家庭におけるデジタルマーケティングツールアプリケーションの影響評価:Kullu地区の事例研究【JST・京大機械翻訳】
Impact Assessment of Digital Marketing Tools Application in Rural Homestays: A Case Study of Kullu District
著者 (3件):
Singh Ritika
(Amity Institute of Travel & Tourism Amity University,Noida,Uttar Pradesh,India)
,
Sajnani Manohar
(Amity Institute of Travel & Tourism Amity University,Noida,Uttar Pradesh,India)
,
Gupta Pawan
(Indian Institute of Travel & Tourism Indian Institute of Travel & Tourism (IITTM),Noida,India)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2020
号:
ICRITO
ページ:
929-933
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)