文献
J-GLOBAL ID:202002252722398205
整理番号:20A2150979
学生の問題解決能力を高めるための因果的学習モデル【JST・京大機械翻訳】
The causalitic learning model to increase students’ problem-solving ability
著者 (4件):
Rokhmat J
(Physics Education Program, Universitas Mataram, Mataram, Indonesia)
,
Marzuki
(Department of Physics, Universitas Mataram, Mataram, Indonesia)
,
Kosim
(Physics Education Program, Universitas Mataram, Mataram, Indonesia)
,
Verawati N N S
(Physics Education Program, Universitas Mataram, Mataram, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1572
号:
1
ページ:
012068 (19pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)