文献
J-GLOBAL ID:202002253549495802
整理番号:20A1636811
モバイルマーケティングアプリケーションにおける個人推薦のための時間的進化による消費行動のマイニング【JST・京大機械翻訳】
Mining consuming Behaviors with Temporal Evolution for Personalized Recommendation in Mobile Marketing Apps
著者 (5件):
Gao Honghao
(Computing Center, Shanghai University, Shanghai, China)
,
Kuang Li
(School of Computer Science and Engineering, Central South University, Changsha, China)
,
Yin Yuyu
(School of Computer Science and Technology, Hangzhou Dianzi University, Hangzhou, China)
,
Guo Bin
(School of Computer Science and Engineering, Central South University, Changsha, China)
,
Dou Kai
(School of Computer Science and Engineering, Central South University, Changsha, China)
資料名:
Mobile Networks and Applications
(Mobile Networks and Applications)
巻:
25
号:
4
ページ:
1233-1248
発行年:
2020年
JST資料番号:
W1753A
ISSN:
1383-469X
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)