文献
J-GLOBAL ID:202002253612928796
整理番号:20A2502725
数学学習における社会的認知的視点のための自己制御学習【JST・京大機械翻訳】
Self regulated learning for social cognitive perspective in mathematics lessons
著者 (2件):
Zakiah N E
(Program Studi Pendidikan Matematika, Universitas Galuh, Jl. R. E Martadinata No. 150, Ciamis 46274, Indonesia)
,
Fajriadi D
(SMK Negeri 2 Ciamis, Jl. Sadananya No. 21, Ciamis, 46214, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1613
号:
1
ページ:
012049 (6pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)