文献
J-GLOBAL ID:202002254133003557
整理番号:20A0701100
ブレンディッド訓練プログラムにおいて訓練前準備を改質善する作問活動の3段階設計
Three-stage Design of a Question-making Activity to Refine Pre-training Preparation in a Blended Training Program
著者 (4件):
Amano Kei
(Research Center for Instructional Systems, Kumamoto University)
,
Tsuzuku Shigeki
(Research Center for Instructional Systems, Kumamoto University)
,
Suzuki Katsuaki
(Research Center for Instructional Systems, Kumamoto University)
,
Hiraoka Naoshi
(Research Center for Instructional Systems, Kumamoto University)
資料名:
Journal of Information and Systems in Education (Web)
(Journal of Information and Systems in Education (Web))
巻:
18
号:
1
ページ:
45-50(J-STAGE)
発行年:
2019年
JST資料番号:
U0721A
ISSN:
2186-3679
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)