文献
J-GLOBAL ID:202002255428850529
整理番号:20A2233294
結果ベース教育の利益をランク付けするための言語的同心ファジィハイパーグラフアプローチを用いたファジィ認知マップ【JST・京大機械翻訳】
Fuzzy cognitive maps with linguistic concentric fuzzy hypergraphic approach to rank the benefits of outcome based education
著者 (5件):
Martin Nivetha
(Department of Mathematics, Arul Anandar College (Autonomous), Karumathur, India)
,
Gandhi N. Ramila
(Department of Mathematics, PSNA CET, Dindigul, India)
,
Aleeswari A.
(Department of Management, PSNA CET, Dindigul, India)
,
Pandiammal P.
(Department of Mathematics, GTN Arts College (Autonomous), Dindigul, India)
,
Deepak F. X. Edwin
(Department of Electrical and Electronics Engineering, PSNA CET, Dindigul, India)
資料名:
AIP Conference Proceedings
(AIP Conference Proceedings)
巻:
2261
号:
1
ページ:
030120-030120-7
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0071C
ISSN:
0094-243X
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)