文献
J-GLOBAL ID:202002256519451304
整理番号:20A2657021
原産地はワインに関するワイン取引者の精神的表現に影響を及ぼすか:世界ワイン貿易フェアにおける研究【JST・京大機械翻訳】
How the country-of-origin impacts wine traders’ mental representation about wines: A study in a world wine trade fair
著者 (8件):
Rodrigues Heber
(Universidade Estadual de Campinas, UNICAMP, Campinas, Sao Paulo, Brazil)
,
Rodrigues Heber
(Plumpton College, UK Centre for Excellence in Wine Education, Training and Research, UK)
,
Rolaz Julien
(Haute Ecole de Gestion de Geneve, HES-SO, Geneve, Switzerland)
,
Franco-Luesma Ernesto
(Centre des Sciences du Gout et de l’Alimentation, CSGA, AgroSup Dijon, Universite de Bourgogne, Dijon, France)
,
Saenz-Navajas Maria-Pilar
(Laboratorio de Analisis del Aroma y Enologia (LAAE), Department of Analytical Chemistry, Universidad de Zaragoza, Instituto Agroalimentario de Aragon (IA2) (UNIZAR-CITA), Zaragoza, Spain)
,
Behrens Jorge
(Universidade Estadual de Campinas, UNICAMP, Campinas, Sao Paulo, Brazil)
,
Valentin Dominique
(Centre des Sciences du Gout et de l’Alimentation, CSGA, AgroSup Dijon, Universite de Bourgogne, Dijon, France)
,
Depetris-Chauvin Nicolas
(Haute Ecole de Gestion de Geneve, HES-SO, Geneve, Switzerland)
資料名:
Food Research International
(Food Research International)
巻:
137
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0633A
ISSN:
0963-9969
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)