文献
J-GLOBAL ID:202002257108199123
整理番号:20A0067241
薬学教育評価における高ステークテストのための指導【JST・京大機械翻訳】
Guidance for high-stakes testing within pharmacy educational assessment
著者 (2件):
Peeters Michael J.
(University of Toledo College of Pharmacy & Pharmaceutical Sciences, 3000 Arlington Ave, Mail Stop 1013, Toledo, OH 43614, United States)
,
Cor M. Ken
(Faculty of Pharmacy and Pharmaceutical Sciences, 3-209 Edmonton Clinic Health Academy, University of Alberta, 11405-87 Ave, Edmonton T6G1C9, Alberta, Canada)
資料名:
Currents in Pharmacy Teaching and Learning
(Currents in Pharmacy Teaching and Learning)
巻:
12
号:
1
ページ:
1-4
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2882A
ISSN:
1877-1297
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
短報
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)