文献
J-GLOBAL ID:202002257304775772
整理番号:20A1936091
大学における学習過程を改善するための戦略としてのe自己評価【JST・京大機械翻訳】
e-Self-Assessment as a Strategy to Improve the Learning Process at University
著者 (5件):
Martinez Veronica
(Department of Psychology, University of Oviedo, Oviedo 33003, Spain)
,
Mon Maria A.
(Department of Psychology, University of Oviedo, Oviedo 33003, Spain)
,
Alvarez Marina
(Department of Psychology, University of Oviedo, Oviedo 33003, Spain)
,
Fueyo Eva
(Department of Psychology, University of Oviedo, Oviedo 33003, Spain)
,
Dobarro Alejandra
(Department of Psychology, University of Oviedo, Oviedo 33003, Spain)
資料名:
Education Research International (Web)
(Education Research International (Web))
巻:
2020
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
U7700A
ISSN:
2090-4002
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)