文献
J-GLOBAL ID:202002259481234467
整理番号:20A0196738
ナイジェリアの教師教育者の技術統合に影響する要因:特性,知識構成,ICT実践および信念の考慮【JST・京大機械翻訳】
Factors affecting Nigerian teacher educators’ technology integration: Considering characteristics, knowledge constructs, ICT practices and beliefs
著者 (3件):
Ifinedo Eloho
(Faculty of Information Technology, University of Jyvaskyla, Mattilanniemi 2, Building Agora, Jyvaskyla, Finland)
,
Rikala Jenni
(Finnish Institute for Educational Research, Ruusupuisto, Building RUU, Alvar Aallon katu 9, Jyvaskyla, Finland)
,
Haemaelaeinen Timo
(Faculty of Information Technology, University of Jyvaskyla, Mattilanniemi 2, Building Agora, Jyvaskyla, Finland)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
146
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)