文献
J-GLOBAL ID:202002260970277046
整理番号:20A2015636
WeChat上の類似ボタンをクリックするためのユーザの尤度予測におけるGuanxiとポジティブ感情の役割【JST・京大機械翻訳】
The Role of Guanxi and Positive Emotions in Predicting Users’ Likelihood to Click the Like Button on WeChat
著者 (2件):
Zhao Haichuan
(School of Management, Shandong University, Jinan, China)
,
Zhang Mingyue
(Asia Europe Business School, Faculty of Economics and Management, East China Normal University, Shanghai, China)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
11
ページ:
1736
発行年:
2020年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)