文献
J-GLOBAL ID:202002261053230982
整理番号:20A1125729
LEGOによる設計:アイディア流ency性に向けた学生行動変化のトリガーとしての低忠実度可視化の探索【JST・京大機械翻訳】
Designing with LEGO: exploring low fidelity visualization as a trigger for student behavior change toward idea fluency
著者 (5件):
Ranscombe Charlie
(School of Design, Swinburne University of Technology, Melbourne, VIC, Australia)
,
Bissett-Johnson Katherine
(School of Design, Swinburne University of Technology, Melbourne, VIC, Australia)
,
Mathias David
(Faculty of Engineering, University of Bristol, Bristol, UK)
,
Eisenbart Boris
(School of Design, Swinburne University of Technology, Melbourne, VIC, Australia)
,
Hicks Ben
(Faculty of Engineering, University of Bristol, Bristol, UK)
資料名:
International Journal of Technology and Design Education
(International Journal of Technology and Design Education)
巻:
30
号:
2
ページ:
367-388
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4492A
ISSN:
0957-7572
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)