文献
J-GLOBAL ID:202002262957350739
整理番号:20A0453109
Facebook第2手市場に対する消費者応答行動の精巧なモデル:減速者としての衝動性【JST・京大機械翻訳】
An elaboration likelihood model of consumer respond action to facebook second-hand marketplace: Impulsiveness as a moderator
著者 (3件):
Chang Hsin Hsin
(Department of Business Administration at National Cheng Kung University, Taiwan)
,
Lu Yu-Yu
(Department of Business Administration at National Cheng Kung University, Taiwan)
,
Lin Shao Cian
(Department of Business Administration at National Cheng Kung University, Taiwan)
資料名:
Information & Management
(Information & Management)
巻:
57
号:
2
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
H0805A
ISSN:
0378-7206
CODEN:
IMANDC
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)