文献
J-GLOBAL ID:202002263071642493
整理番号:20A2259277
最適化ステアリングシーケンスを用いたタイヤ状態剛性の予測に基づく経路追跡制御【JST・京大機械翻訳】
Path Tracking Control Based on the Prediction of Tire State Stiffness Using the Optimized Steering Sequence
著者 (5件):
Li Shaosong
(School of Mechatronic Engineering, Changchun University of Technology, Changchun, China)
,
Wang Shujun
(School of Mechatronic Engineering, Changchun University of Technology, Changchun, China)
,
Wang Shuai
(School of Mechatronic Engineering, Changchun University of Technology, Changchun, China)
,
Zhang Niaona
(School of Electrical and Electronic Engineering, Changchun University of Technology, Changchun, China)
,
Cui Gaojian
(School of Mechatronic Engineering, Changchun University of Technology, Changchun, China)
資料名:
IEEE Access
(IEEE Access)
巻:
8
ページ:
170117-170127
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2422A
ISSN:
2169-3536
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)