文献
J-GLOBAL ID:202002263231250586
整理番号:20A0350622
CRS(企業の社会的責任)プログラムの実施に関連するindhi製品購買意思決定に対する消費者行動態度の影響【JST・京大機械翻訳】
The effect of consumer behavior attitudes towards indhihome product purchasing decisions relating to the implementation of CRS (Corporate Social Responsibility) programs
著者 (4件):
Wahyudhi C A
(Department of management, Faculty of Economy and Business, Universitas Musamus, Merauke, Indonesia)
,
Muafa I W
(Department of management, Faculty of Economy and Business, Universitas Musamus, Merauke, Indonesia)
,
Awal M
(Department of management, Faculty of Economy and Business, Universitas Musamus, Merauke, Indonesia)
,
Kadir A R
(Faculty of Economics and Business, Universitas Hasanuddin, South Sulawesi, Indonesia)
資料名:
IOP Conference Series: Earth and Environmental Science
(IOP Conference Series: Earth and Environmental Science)
巻:
343
号:
1
ページ:
012226 (5pp)
発行年:
2019年
JST資料番号:
W5558A
ISSN:
1755-1307
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)