文献
J-GLOBAL ID:202002264768749577
整理番号:20A1817408
学習への専門家の機会としての教師計画セッション:教育的三角形の初等数学教師の再概念化【JST・京大機械翻訳】
Teacher Planning Sessions as Professional Opportunities to Learn: an Elementary Mathematics Teacher’s Re-conceptualization of Instructional Triangles
著者 (3件):
Kim Hee-jeong
(Department of Mathematics Education, Hongik University, Seoul, South Korea)
,
Metzger Michelle
(Buena Vista University, Storm Lake, IA, USA)
,
Heaton Ruth M.
(Teachers Development Group, West Linn, OR, USA)
資料名:
International Journal of Science and Mathematics Education
(International Journal of Science and Mathematics Education)
巻:
18
号:
7
ページ:
1207-1227
発行年:
2020年
JST資料番号:
W4488A
ISSN:
1571-0068
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)