文献
J-GLOBAL ID:202002265228525972
整理番号:20A0421709
Yapnusda小学校における共同中期検査における高次思考スキル(HOTS)の分析【JST・京大機械翻訳】
Analysis of High Order Thinking Skill (HOTS) in joint midterm examination at YAPNUSDA Elementary School
著者 (2件):
Sole F B
(Primary Education, STKIP Weetebula, Sumba Barat Daya, Indonesia)
,
Anggraeni D M
(Physic Education, STKIP Weetebula, Sumba Barat Daya, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1440
号:
1
ページ:
012102 (7pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)