文献
J-GLOBAL ID:202002266887634008
整理番号:20A0770603
消費者の認知行動制御におけるラベリングの積極的役割と有機食品購入への意図【JST・京大機械翻訳】
The positive role of labelling on consumers’ perceived behavioural control and intention to purchase organic food
著者 (4件):
Aitken Robert
(Marketing Department, University of Otago, New Zealand)
,
Watkins Leah
(Marketing Department, University of Otago, New Zealand)
,
Williams John
(Marketing Department, University of Otago, New Zealand)
,
Kean Anna
(Marketing Department, University of Otago, New Zealand)
資料名:
Journal of Cleaner Production
(Journal of Cleaner Production)
巻:
255
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
W0750A
ISSN:
0959-6526
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)