文献
J-GLOBAL ID:202002268005953919
整理番号:20A0189440
注意以上の幼児学習に影響を与えるオストレーション【JST・京大機械翻訳】
Ostension affects infant learning more than attention
著者 (4件):
Okumura Yuko
(NTT Communication Science Laboratories, Kyoto, Japan)
,
Kanakogi Yasuhiro
(Department of Psychology, Otemon Gakuin University, Osaka, Japan)
,
Kobayashi Tessei
(NTT Communication Science Laboratories, Kyoto, Japan)
,
Itakura Shoji
(Center for Baby Science, Doshisha University, Kyoto, Japan)
資料名:
Cognition
(Cognition)
巻:
195
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
W2788A
ISSN:
0010-0277
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)