文献
J-GLOBAL ID:202002268173012547
整理番号:20A0223990
初心者の無意識意図の分析に基づく手がかりをsuggesめることによる実用的な探索スキルを育成するための戦略【JST・京大機械翻訳】
A Strategy for Cultivating Practical Exploration Skills by Suggesting the Clues based on the Analysis of Novices’ Unaware Intentions
著者 (6件):
Onuma Ryo
(Fukushima University,Dept. Computer Science and Mathematics,1 Kanayagawa, Fukushima-shi, Fukushima,Japan,960-1296)
,
Kawawa Yota
(Fukushima University,Dept. Computer Science and Mathematics,1 Kanayagawa, Fukushima-shi, Fukushima,Japan,960-1296)
,
Nakayama Hiroki
(Global Education Center, Waseda University,1-104 Totsuka-machi, Shinjuku-ku, Tokyo,Japan,169-8050)
,
Kaminaga Hiroaki
(Fukushima University,Dept. Computer Science and Mathematics,1 Kanayagawa, Fukushima-shi, Fukushima,Japan,960-1296)
,
Miyadera Youzou
(Tokyo Gakugei University,Division of Natural Science,Koganei, Tokyo,Japan,184-8501)
,
Nakamura Shoichi
(Fukushima University,Dept. Computer Science and Mathematics,1 Kanayagawa, Fukushima-shi, Fukushima,Japan,960-1296)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
ITHET
ページ:
1-6
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)