文献
J-GLOBAL ID:202002268210710266
整理番号:20A2284909
物理教育における動機付け,学問および学業成績:達成目標および自己決定理論からの全体論的アプローチ【JST・京大機械翻訳】
Motivation, Discipline, and Academic Performance in Physical Education: A Holistic Approach From Achievement Goal and Self-Determination Theories
著者 (5件):
Claver Fernando
(Centre for Sport Studies, Rey Juan Carlos University, Fuenlabrada, Spain)
,
Martinez-Aranda Luis Manuel
(Faculty of Sport, Catholic University of San Antonio (UCAM), Murcia, Spain)
,
Martinez-Aranda Luis Manuel
(Neuroscience of Human Movement Research Group (Neuromove), UCAM, Murcia, Spain)
,
Conejero Manuel
(Faculty of Sport Science, University of Extremadura, Caceres, Spain)
,
Gil-Arias Alexander
(Centre for Sport Studies, Rey Juan Carlos University, Fuenlabrada, Spain)
資料名:
Frontiers in Psychology (Web)
(Frontiers in Psychology (Web))
巻:
11
ページ:
1808
発行年:
2020年
JST資料番号:
U7096A
ISSN:
1664-1078
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)