文献
J-GLOBAL ID:202002269136149237
整理番号:20A2275663
自動運転レベル3に関する異なる学習材料の学習効果:傾向スコアマッチング推定量からの証拠【JST・京大機械翻訳】
Learning Effects of Different Learning Materials About Automated Driving Level 3: Evidence from a Propensity Score Matching Estimator
著者 (10件):
Arame Maki
(Polytechnic University of Japan, Tokyo, Japan)
,
Arame Maki
(Kumamoto University, Kumamoto, Japan)
,
Handa Junko
(Polytechnic University of Japan, Tokyo, Japan)
,
Handa Junko
(Kumamoto University, Kumamoto, Japan)
,
Goda Yoshiko
(Kumamoto University, Kumamoto, Japan)
,
Toda Masashi
(Kumamoto University, Kumamoto, Japan)
,
Matsuba Ryuichi
(Kumamoto University, Kumamoto, Japan)
,
Zhou Huiping
(University of Tsukuba, Tsukuba, Japan)
,
Itoh Makoto
(University of Tsukuba, Tsukuba, Japan)
,
Kitazaki Satoshi
(National Institute of Advanced Industrial Science and Technology, Tsukuba, Japan)
資料名:
Advances in Intelligent Systems and Computing
(Advances in Intelligent Systems and Computing)
巻:
1184
ページ:
387-394
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5075A
ISSN:
2194-5357
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)