文献
J-GLOBAL ID:202002271672073630
整理番号:20A2502709
学生は,ガイド・リディレクティブ・ワーラント構築を通して数学的議論を促進するか?【JST・京大機械翻訳】
How do students promote mathematical argumentation through guide-redirecting warrant construction?
著者 (5件):
Muhtadi D
(Universitas Siliwangi, Jl. Siliwangi No. 24 Tasikmalaya, Jawa Barat, Indonesia)
,
Sukirwan
(Universitas Sultan Ageng Tirtayasa, Jl. Raya Jakarta Km. 4, Serang, Banten, Indonesia)
,
Hermanto R
(Universitas Siliwangi, Jl. Siliwangi No. 24 Tasikmalaya, Jawa Barat, Indonesia)
,
Warsito
(Universitas Muhammadiyah Tangerang, Jl. Perintis Kemerdekaan I No. 33, Tangerang, Indonesia)
,
Sunendar A
(Universitas Siliwangi, Jl. Siliwangi No. 24 Tasikmalaya, Jawa Barat, Indonesia)
資料名:
Journal of Physics: Conference Series
(Journal of Physics: Conference Series)
巻:
1613
号:
1
ページ:
012031 (8pp)
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5565A
ISSN:
1742-6588
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)