文献
J-GLOBAL ID:202002272438796211
整理番号:20A1917503
5~9歳の子供は視覚なしで認知マップを構築するための経路統合を使用できる【JST・京大機械翻訳】
Children five-to-nine years old can use path integration to build a cognitive map without vision
著者 (4件):
Bostelmann Mathilde
(Laboratory of Brain and Cognitive Development, Institute of Psychology, University of Lausanne, 1005 Lausanne, Switzerland)
,
Lavenex Pierre
(Laboratory of Brain and Cognitive Development, Institute of Psychology, University of Lausanne, 1005 Lausanne, Switzerland)
,
Banta Lavenex Pamela
(Laboratory of Brain and Cognitive Development, Institute of Psychology, University of Lausanne, 1005 Lausanne, Switzerland)
,
Banta Lavenex Pamela
(Faculty of Psychology, Swiss Distance University Institute, 3900 Brig, Switzerland)
資料名:
Cognitive Psychology
(Cognitive Psychology)
巻:
121
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
E0848A
ISSN:
0010-0285
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)