文献
J-GLOBAL ID:202002277235612404
整理番号:20A0784493
温度と熱に関する概念獲得と創造的思考に対するSTEMベース7E学習サイクルの効果【JST・京大機械翻訳】
Effect of STEM-based 7E learning cycle on concepts acquisition and creative thinking on temperature and heat
著者 (3件):
Azizah Umi
(Physics Department, Faculty of Mathematics and Natural Science, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Parno
(Physics Department, Faculty of Mathematics and Natural Science, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
,
Supriana Edi
(Physics Department, Faculty of Mathematics and Natural Science, Universitas Negeri Malang, Indonesia)
資料名:
AIP Conference Proceedings
(AIP Conference Proceedings)
巻:
2215
号:
1
ページ:
050001-050001-7
発行年:
2020年
JST資料番号:
D0071C
ISSN:
0094-243X
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)