文献
J-GLOBAL ID:202002277385920806
整理番号:20A2460099
作業関連ストレスを減らすためのグループプログラムに参加した回復過程に関する看護教員の経験:定性的内容分析【JST・京大機械翻訳】
Nursing teachers’ experiences of the process of recovery while participating in a group programme for reducing work-related stress: A qualitative content analysis
著者 (3件):
Wiklund Gustin Lena
(School of Health, Care and Social Welfare, Maelardalen University, Box 883, 721 23, Vaesteras, Sweden)
,
Fredriksson Lennart
(Centre for Research and Development, Uppsala University/Region Gaevleborg, 801 88, Gaevle, Sweden)
,
Rakovshik Sarah G.
(University of Oxford and Oxford Cognitive Therapy Centre, Warneford Hospital, Oxford, OX3 7JX, UK)
資料名:
Nurse Education in Practice
(Nurse Education in Practice)
巻:
48
ページ:
Null
発行年:
2020年
JST資料番号:
A1247A
ISSN:
1471-5953
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)