文献
J-GLOBAL ID:202002280912008432
整理番号:20A1564827
消費者関係と消費者意識を用いたファッションブランドの類似性に関する研究【JST・京大機械翻訳】
A Study on the Similarity of Fashion Brands Using Consumer Relationship and Consumer Sense
著者 (3件):
Kitajima Yuzuki
(Graduate School of Science and Engineering, Chuo University, Bunkyo-ku, Tokyo, Japan)
,
Otake Kohei
(School of Information and Telecommunication Engineering, Tokai University, Minato-ku, Tokyo, Japan)
,
Namatame Takashi
(Faculty of Science and Engineering, Chuo University, Bunkyo-ku, Tokyo, Japan)
資料名:
Lecture Notes in Computer Science
(Lecture Notes in Computer Science)
巻:
12195
ページ:
325-335
発行年:
2020年
JST資料番号:
H0078D
ISSN:
0302-9743
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)